Ders Adı | Kodu | Dili | Türü | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
İşletme Matematiği | GMS211 | Türkçe | Zorunlu | 3. Yarıyıl | 3 + 0 | 3,0 | 4,0 |
Ön Koşul Dersleri | |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü | Öğr. Gör. Ali BOLAT |
Dersi Veren(ler) | Öğr. Gör. Ali BOLAT (Güz) |
Dersin Amacı | Öğrencilerin iş hayatında karşılaşabilecekleri finansal hesaplamalar hakkında bilgi sahibi olmalarının sağlanması |
Dersin İçeriği | Öğrenciler; Kümeler, Sayılar, Üslü Sayılar, Köklü Sayılar, Mutlak Değer, Özdeşlikler, Denklemler, Eşitsizlikler, Kartezyen Çarpım, Koordinat Düzlemi, Doğru denklemi, Parabol, Birinci ve İkinci dereceden eşitsizlikler ile ilgili karşılarına çıkabilecek soruları çözebilecek. |
Hafta | Konular/Uygulamalar | Yöntem |
---|---|---|
1. Hafta | Kümeler | Diğer Faaliyetler |
2. Hafta | Sayılar | Diğer Faaliyetler |
3. Hafta | Üslü Sayılar | Diğer Faaliyetler |
4. Hafta | Köklü Sayılar | Diğer Faaliyetler |
5. Hafta | Mutlak Değer | Diğer Faaliyetler |
6. Hafta | Özdeşlikler | Diğer Faaliyetler |
7. Hafta | Denklemler | Diğer Faaliyetler |
8. Hafta | Ara Sınav Haftası | Diğer Faaliyetler |
9. Hafta | Eşitsizlikler | Diğer Faaliyetler |
10. Hafta | Kartezyen Çarpım | Diğer Faaliyetler |
11. Hafta | Koordinat Düzlemi | Diğer Faaliyetler |
12. Hafta | Doğru Denklemi | Diğer Faaliyetler |
13. Hafta | Parabol | Diğer Faaliyetler |
14. Hafta | Birinci ve İkinci dereceden eşitsizlikler | Diğer Faaliyetler |
Ders Kitabı veya Notu |
|
---|---|
Diğer Kaynaklar | Diğer Kaynaklar bulunmamaktadır. |
AKTS / İş Yükü Tablosu | Sayısı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | |
---|---|---|---|---|
Ders İçi |
Ders Saati (14 Hafta) | 1 | 38 | 38 |
Ders Dışı |
Diğer Faaliyetler | 7 | 8 | 56 |
Sınavlar |
Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
Ara Sınav 2 | 1 | 1 | 1 | |
Ödev 1 | 1 | 1 | 1 | |
Uygulama | 1 | 2 | 2 | |
Uygulama DS | 1 | 2 | 2 | |
Sınıf İçi Etkinlik | 1 | 1 | 1 | |
Toplam İş Yükü | 102 | |||
*AKTS = (Toplam İş Yükü) / 25,5 | Dersin AKTS Kredisi | 4,0 |