| Diğer Kaynaklar |
-
Hülür, H. ve Yaşın, C. (Ed.) (2016). Yeni Medya: Kullanıcının Yükselişi. Ütopya
-
Castells, M. (2008). Enformasyon Çağı: Ekonomi, Toplum ve Kültür, Birinci Cilt, Ağ Toplumunun Yükselişi. E. Kılıç (çev.). İstanbul: İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
-
Stevenson, N. (2015). Medya Kültürleri: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi. Ütopya Yayınevi.
-
Fuchs, C. (2016). Sosyal Medya Eleştirel Bir Giriş. (Çev.). Diyar Saraçoğlu, İlker Kalaycı. Ankara: NotaBene Yayınları.
-
Boztepe, S. (2021). Medya sanatı bağlamında Türki̇ye’de büyük veri̇ tabanlı ağ hari̇talama uygulamaları. Journal of Arts, 4(3), 131-138.
-
Cançat, A. (2018). Yeni Medya Sanatı Üzerine…. Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, (40), 165-178.
-
Kuş, O. (2021). Kovid-19 salgını ve mültecilere yönelik dijital nefret söylemi: Büyük veri perspektifinden metin madenciliği tekniği ile kullanıcı kaynaklı içeriklerin analizi. TRT Akademi, 6(11), 106-131.
|