| EYD501 | 
                                                    Eğitimde Araştırma Yöntemleri   | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | EYD504 | 
                                                    Yüksek Lisans Tezi I | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | EYD505 | 
                                                    Uzmanlık Alan Dersi I | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | EYD506 | 
                                                    Yüksek Lisans Tezi II | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | EYD507 | 
                                                    Uzmanlık Alan Dersi II | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | EYD510 | 
                                                    Eğitim Yönetimi | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | EYD542 | 
                                                    Seminer | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | EYD543 | 
                                                    Çağdaş Denetim Yaklaşımları | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | LEE 500 | 
                                                    Uzmanlık Alan Dersi (YL) | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | LEE 501 | 
                                                    Tez Çalışması (YL) | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                        
                                                            
                                                         | 
                                                
                                                
                                                    | 
                                                        Eğitim Yönetimi ve Denetimi - YL (T.li) Seçmeli Dersler I (Seçmeli Grup)
                                                     | 
                                                
                                                    
                                                        | EBA501 | 
                                                        Eğitimde Değişme ve Yenileşme | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA502 | 
                                                        Küreselleşme, İnovasyon ve Eğitim | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA503 | 
                                                        Türkiye’de Göç, Kentleşme ve Sosyo-Ekonomik Değişim | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA504 | 
                                                        Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA505 | 
                                                        Yakın İlişkiler Psikolojisi | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA506 | 
                                                        Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA507 | 
                                                        Kaynaştırma ve Bütünleştirme Uygulamaları | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA508 | 
                                                        Psikolojik Ölçmenin Temelleri | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA509 | 
                                                        EğitimdeYapısal Eşitlik Modellemesi | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA510 | 
                                                        Geniş Ölçekli Testler ve Değerlendirme | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA511 | 
                                                        Davranış Bilimlerinde İleri İstatistik | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA512 | 
                                                        Ölçek Geliştirme ve Uyarlama | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EBA513 | 
                                                        Bilimsel Çalışmalarda Dijital Web Teknolojileri | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD503 | 
                                                        Uygulamalı Eğitim İstatistiği | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD511 | 
                                                        Örgütsel Davranış | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD516 | 
                                                        Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi            | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD517 | 
                                                        Öğretim Liderliği | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                1
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                1
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                4
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD518 | 
                                                        Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD536 | 
                                                        Eğitim Hukuku | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD538 | 
                                                        Yönetim Felsefesi | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD544 | 
                                                        Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD545 | 
                                                        Türk Eğitim Tarihi | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD546 | 
                                                        Uygulamalı Nitel Araştırma | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                2
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                2
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD547 | 
                                                        Karşılaştırmalı Eğitim Denetimi  | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD548 | 
                                                        Öğretim Liderliği  | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD549 | 
                                                        Demokrasi ve İnsan Hakları  | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                
                                                    | 
                                                        Eğitim Yönetimi ve Denetimi - YL (T.li) Seçmeli Dersler II (Seçmeli Grup)
                                                     | 
                                                
                                                    
                                                        | EYD502 | 
                                                        Örgüt ve Yönetim Kuramları | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD513 | 
                                                        Eğitim Örgütlerinde Yönetim Sorunları                     | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD521 | 
                                                        Eğitimde Ölçek Geliştirme | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD529 | 
                                                        Değerler Eğitimi | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD530 | 
                                                        Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD531 | 
                                                        Avrupa Birliği ve Eğitim | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD534 | 
                                                        Etkili Okul  | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD550 | 
                                                        Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul Kültürü ve Yönetimi | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD551 | 
                                                        Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları  | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD552 | 
                                                        Liderlik Yaklaşımları | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD553 | 
                                                        Eğitimde Teknoloji Kullanımı  | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD554 | 
                                                        Küreselleşme ve Eğitim  | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                    
                                                    
                                                        | EYD555 | 
                                                        Ülkelerin Eğitim Sistemleri | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             | 
                                                            
                                                                
                                                             |