EYD501 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD504 |
Yüksek Lisans Tezi I |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD505 |
Uzmanlık Alan Dersi I |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD506 |
Yüksek Lisans Tezi II |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD507 |
Uzmanlık Alan Dersi II |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD510 |
Eğitim Yönetimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD542 |
Seminer |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD543 |
Çağdaş Denetim Yaklaşımları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LEE 500 |
Uzmanlık Alan Dersi (YL) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LEE 501 |
Tez Çalışması (YL) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitim Yönetimi ve Denetimi - YL (T.li) Seçmeli Dersler I (Seçmeli Grup)
|
EBA501 |
Eğitimde Değişme ve Yenileşme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA502 |
Küreselleşme, İnovasyon ve Eğitim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA503 |
Türkiye’de Göç, Kentleşme ve Sosyo-Ekonomik Değişim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA504 |
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA505 |
Yakın İlişkiler Psikolojisi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA506 |
Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA507 |
Kaynaştırma ve Bütünleştirme Uygulamaları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA508 |
Psikolojik Ölçmenin Temelleri |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA509 |
EğitimdeYapısal Eşitlik Modellemesi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA510 |
Geniş Ölçekli Testler ve Değerlendirme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA511 |
Davranış Bilimlerinde İleri İstatistik |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA512 |
Ölçek Geliştirme ve Uyarlama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EBA513 |
Bilimsel Çalışmalarda Dijital Web Teknolojileri |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD503 |
Uygulamalı Eğitim İstatistiği |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD511 |
Örgütsel Davranış |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD516 |
Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD517 |
Öğretim Liderliği |
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
4
|
|
|
EYD518 |
Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD536 |
Eğitim Hukuku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD538 |
Yönetim Felsefesi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD544 |
Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD545 |
Türk Eğitim Tarihi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD546 |
Uygulamalı Nitel Araştırma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
2
|
|
|
|
|
EYD547 |
Karşılaştırmalı Eğitim Denetimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD548 |
Öğretim Liderliği |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD549 |
Demokrasi ve İnsan Hakları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eğitim Yönetimi ve Denetimi - YL (T.li) Seçmeli Dersler II (Seçmeli Grup)
|
EYD502 |
Örgüt ve Yönetim Kuramları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD513 |
Eğitim Örgütlerinde Yönetim Sorunları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD521 |
Eğitimde Ölçek Geliştirme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD529 |
Değerler Eğitimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD530 |
Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD531 |
Avrupa Birliği ve Eğitim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD534 |
Etkili Okul |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD550 |
Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul Kültürü ve Yönetimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD551 |
Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD552 |
Liderlik Yaklaşımları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD553 |
Eğitimde Teknoloji Kullanımı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD554 |
Küreselleşme ve Eğitim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EYD555 |
Ülkelerin Eğitim Sistemleri |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|