| Ders Adı | Kodu | Dili | Türü | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| İngilizce II | ING102 | Türkçe | Zorunlu | 2. Yarıyıl | 2 + 0 | 2,0 | 2,0 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Dersin Seviyesi | Lisans |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| Dersin Koordinatörü | |
| Dersi Veren(ler) | |
| Dersin Amacı | Bu dersin amacı, öğrencinin İngilizce temel yazılı ve sözlü iletişim becerileri konusunda CEFR A1 seviyesinde yeterlilik kazanmasıdır |
| Dersin İçeriği |
| # | Öğrenme Kazanımı |
| 1 | İngilizcenin temel dilbilgisi kuralları |
| 2 | Basit diyaloglar |
| 3 | Günlük konuşma akışını içeren kelimeler |
| 4 | Adres tarif etme, okulunu ve ailesini anlatmak için gerekli kelimeler, Geniş zaman |
| 5 | İki maddeyi karşılaştırma |
| 6 | Şimdiki zamanda ve Gelecek zamanda cümleler kurmak |
| 7 | Can/ Have to/ Should gibi yapılar |
| 8 | Have +V3 kalıbını kullanarak geçmiş ve günümüzle ilgili cümleler |
| 9 | Zarfların (adverbs) kullanımı |
| 10 | Yakın Geçmiş ve Geçmiş zaman yapıları |
| 11 | “Be Going To; Would Like To” gibi gelecek ve istek bildiren yapıları |
| 12 | Yazılı metinleri temel seviyede yorumlama ve yazılı kaynaklarda sözlük yardımı |
| 13 | Basit çeviriler |
| 14 | Hedef dilden ana dile temel seviyede cümleler |
| 15 | Ana dilden hedef dile temel seviyede cümleler |
| 16 | Dilbilgisini geliştirmek ve yabancı dilini ilerletmek için kendi programını yapmak |
| Hafta | Konular/Uygulamalar | Yöntem |
|---|---|---|
| 1. Hafta | Kıyaslama- karşılaştırma | |
| 2. Hafta | Kıyaslama /karşılaştırma Cümlelerinin kullanılması / “En” (Superlatives) yapısı | |
| 3. Hafta | Kıyaslama /karşılaştırma Cümlelerinin kullanılması / “En” (Superlatives) yapısı / Yön Tarif etme. | |
| 4. Hafta | Şimdiki Zaman Anlatımı / Şimdiki Zaman ve Geniş Zaman Karşılaştırması | |
| 5. Hafta | Can/Can’t /Have To/ Don’t Have To gibi “Modal” yapıların kullanımı, A/An/The Tanımlıkların kullanımı. | |
| 6. Hafta | Can/Can’t /Have To/ Don’t Have To gibi “Modal” yapıların kullanımı, A/An/The Tanımlıkların kullanımı. Özür Cümlelerinin kullanımı. | |
| 7. Hafta | Be Going To/ Would Like To gb. Gelecek Zaman yapıları, Will /Might/Won’t yapılarının kullanımı | |
| 8. Hafta | Be Going To/ Would Like To gb. Gelecek Zaman yapıları, Will /Might/Won’t yapılarının kullanımı. Öneri bildiren yapıların kullanımı | |
| 9. Hafta | Should/should’nt gibi tavsiye bildiren yapıların kullanımı. Zarfların (Adverbs) kullanımı | |
| 10. Hafta | Should/should’nt gibi tavsiye bildiren yapıların kullanımı. Zarfların (Adverbs) kullanımı. Yardım bildiren cümlelerin kullanımı. | |
| 11. Hafta | Yakın Geçmiş Zaman kullanımı (Perfect Tense), Yakın Geçmiş Ve Geçmiş Zaman karşılaştırması. | |
| 12. Hafta | Yakın Geçmiş Zaman kullanımı (Perfect Tense), Yakın Geçmiş Ve Geçmiş Zaman karşılaştırması. | |
| 13. Hafta | Yakın Geçmiş Zaman kullanımı (Perfect Tense), Yakın Geçmiş Ve Geçmiş Zaman karşılaştırması. Zarfların kullanımı | |
| 14. Hafta | Genel tekrar |
| Program Yeterlilik | DK1 | DK2 | DK3 | DK4 | DK5 | DK6 | DK7 | DK8 | DK9 | DK10 | DK11 | DK12 | DK13 | DK14 | DK15 | DK16 |
|---|
| Ders Kitabı veya Notu | Ders Kitabı veya Ders Notu bulunmamaktadır. |
|---|---|
| Diğer Kaynaklar |
|
| AKTS / İş Yükü Tablosu | Sayısı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | |
|---|---|---|---|---|
|
Sınavlar |
Ara Sınav 1 | 1 | 8 | 8 |
| Ödev 1 | 1 | 4 | 4 | |
| Final | 1 | 12 | 12 | |
| Sınıf İçi Etkinlik | 2 | 14 | 28 | |
| Toplam İş Yükü | 52 | |||
| *AKTS = (Toplam İş Yükü) / 25,5 | Dersin AKTS Kredisi | 2,0 | ||