Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Seminer | HEM503 | 0 + 1 | 0,0 | 8,0 |
Ön Koşullar | Yok |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisansüstü |
Dersin Türü | Seminer |
Dersin Verilişi | Yüzyüze |
Dersin Koordinatörü |
Doç. Dr. Nuriye YILDIRIM |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Bu ders tez süreci öncesi öğrencilere rehberlik yapmak ve tez konusu belirlemeyi amaçlamaktadır. Derste öğrenciler ilgilendikleri konulara ilişkin alanyazıyı tarar ve konuları belirler. |
Dersin İçeriği | Ders hakkında bilgi verilmesi ve derse giriş, konu seçimi ve tartışması, konunun amaç ve giriş kısmının yazılması, konunun yöntem kısmının yazılması, etik kurul dosyasının hazırlanması ve nihai raporun sunulması |
Ders Öğrenme Kazanımları |
- Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir. - Alanyazıya uygun araştırma önerileri geliştirir - Seçtiği araştırma önerisini yazar ve yöntemi planlar - Araştırma raporunu etik kurul için hazırlar ve sunar |
Hafta | Konular | Öğretim Yöntemleri |
---|---|---|
1. Hafta | Ders hakkında bilgi verilmesi ve derse giriş | |
2. Hafta | Konu seçimi ve tartışması | |
3. Hafta | Konu seçimi ve tartışması | |
4. Hafta | Konu seçimi ve tartışması | |
5. Hafta | Konunun amaç ve giriş kısmının yazılması | |
6. Hafta | Konunun amaç ve giriş kısmının yazılması | |
7. Hafta | Konunun amaç ve giriş kısmının yazılması | |
8. Hafta | Konunun amaç ve giriş kısmının yazılması | |
9. Hafta | Ara rapor sunumu | |
10. Hafta | Konunun yöntem kısmının yazılması | |
11. Hafta | Konunun yöntem kısmının yazılması | |
12. Hafta | Konunun yöntem kısmının yazılması | |
12. Hafta | Etik kurul dosyasının hazırlanması | |
14. Hafta | Nihai Raporun sunulması |
https://apastyle.apa.org/style-grammar-guidelines/references/examples Arıkan, R. (2013). Araştırma yöntem ve teknikleri. Erdoğan, S., Nahcivan, N., & Esin, M. N. (Eds.). (2014). Hemşirelikte araştırma: süreç, ugulama ve kritik. Nobel Tıp Kitabevi. |
Program Yeterlilik | Katkı Düzeyi | DK1 | DK2 | DK3 | DK4 | Ölçme Yöntemi |
---|---|---|---|---|---|---|
PY1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
PY2 | 4 | 5 | 5 | 5 | 0 | - |
PY3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
PY4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
PY5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
PY8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
PY9 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | - |
PY10 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |
PY11 | 4 | 5 | 0 | 5 | 5 | - |
PY12 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | - |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Katkı Düzeyi | Yok | Çok Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Çok Yüksek |
Ölçme Yöntemi | Yazılı sınav | Sözlü sınav | Ödev/Proje | Laboratuvar Çalışması | Sunum /Seminer |
Etkinlik | Sayısı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ödev 1 | 14 | 2 | 28 |
Ödev 2 | 14 | 1 | 14 |
Uygulama | 14 | 5 | 70 |
Uygulama DS | 1 | 8 | 8 |
Sınıf İçi Etkinlik | 14 | 5 | 70 |
Toplam İş Yükü | 190 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 8,0 |