| 1 |
Toplumun sağlık ihtiyaçlarını ve sağlık hizmetlerine olan talebi belirleyebilme becerisi |
| 2 |
Toplumun sağlık ihtiyaçlarını ve sağlık hizmetlerine olan talebi karşılayabilecek hizmet sunum modellerini geliştirme becerisi |
| 3 |
Sağlık hizmetlerinin ekonomik ve finansal analizini yapma becerisi |
| 4 |
İnsan kaynaklarını yönetme ve liderlik etme becerisi |
| 5 |
Sağlık hizmetlerinin kalitesini değerlendirme ve iyileştirme becerisi |
| 6 |
Sağlık sonuçlarını (outcomes) değerlendirme ve iyileştirme becerisi, |
| 7 |
İstatistiksel analiz, raporlama, yorumlama ve karar vermede kullanma becerisi |
| 8 |
Sağlık hizmetlerinin etkili ve verimli şekilde planlanması, değerlendirilmesi ve iyileştirilmesinde bilgi yönetim sistemlerini kullanma becerisi |
| 9 |
Toplumun sağlık hizmeti ihtiyacının etkili, kaliteli, verimli ve hakkaniyetli bir şekilde
karşılanması için pazarlama ilke ve yöntemlerini kullanma becerisi |
| 10 |
Sağlık sektörü ile ilgili mevzuatı ve hukuki çerçeveyi takip edebilme ve etik ilkeler
doğrultusunda uygulama becerisi |
| 11 |
Kurum içinde ve dışında etkileşimde bulunduğu sağlık profesyonelleri ve diğer paydaşlar ile etkili, verimli ve etik ilkeler doğrultusunda çalışabilme becerisi |
| 12 |
Sağlık politikalarındaki gelişmeleri izleyebilme ve uygulama becerisi |